مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 13:152023-06-28سياسي

 آبفای البرز موانع ادامه پروژه پارکرود را برطرف کند


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج گفت: فاز اول پروژه پارکرود به بهره برداری رسید برای بهره برداری از فازهای بعدی شرکت آبفا موانع ادامه پروژه را برطرف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین مهاجری ظهر چهارشنبه در یکصد و پانزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور شهردار، معاونین و مدیران شهری، مدیران عامل شرکت آب و فاضلاب و توزیع نیروی برق استان البرز و اصحاب رسانه به منظور بررسی مشکلات و موضوعات مربوط به دو حوزه آب و برق در استان البرز و پاسخ به سوالات و مطالبات مردم برگزار شد به پروژه پارکرود اشاره کرد و اظهارداشت: حاشیه رودخانه کرج آزادسازی و پروژه پارکرود اجرا شد اما با یکسری موضوعات مواجهیم که مربوط به آبفا می شود.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در محدوده اتصال پارکینگ به ابتدای ورودی پارکرود، فاضلاب با حجم و فشار زیاد به صورت مستقیم وارد رودخانه می شود و فضای بدی را ایجاد کرده که بررسی و جمع آوری آن از بالادست ضروری است.

وی اذعان کرد: شهرداری کرج قصد آسفالت بسیاری از خیابان های سطح شهر را دارد اما معارض هایی مربوط به حفاری های شرکت آبفا هست که عملاً امکان اجرای آسفالت نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 آبفای البرز موانع ادامه پروژه پارکرود را برطرف کند

 آبفای البرز موانع ادامه پروژه پارکرود را برطرف کند